moajjonasson

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

tillbaka

Av moa jonasson - 6 januari 2011 14:44

hej för femtielvtegången


tillbaka, på en annan blogg, efter typ ha försökt att blogga men inte lyckast hållt den uppdaterad (a)

men nu ska jag verkligen försöka, börja tröttna lite på billdagboken.

den här bloggen som sagt handla om min vardag, & ja allt möjligt helt enkelt.

jag heter moa jonasson & är nu 12, fyller 13 i mars :)

jag tävlar i simning, dock inte på så hög nivå än,

då jag började simma för att ha nått att göra då jag inte fick spela fotboll pga. problem med ledfästen mm. sen flöt det på, och jag började tävla & aa nu börjar det gå bättre & bättre :)

sen har jag även ett varmblod, som jag "rider till", mer om det i nästa inlägg.

mitt liv just nu är väll ganska, jag sket i skolan ett tag & kom då efter,

men det blir bättre & bättre...

allt flyter väll på ( kommer inte skriva alldeles för personliga saker här ) och så, sa försöka uppdatera minst en gång varje dag :)

men lite små svårt ibland då jag går till stallet i stortsätt varje dag efter skolan, & finns inte så mycke bussförbindelser så kommer hem ganska sent...

just nu är jag tillsammans med alexander, som bor i härnösand :)


hörs senare (L)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa jonasson - 23 juni 2011 15:41

http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=GBnTmML9aDw2SEbMbNfEFPH9KGqk6swBraTTkeQAfC2vGR8fcbki#Gallery
vet att jag inte har något chans.. eftersom hhehe aa ;)men ni som röstar är superduper sööta ! <3 ...

Av moa jonasson - 16 januari 2011 20:55

tjaaahhh   igår va ja med alexander, & ja ha hittat det jag letat efter. världens bästa kille. jag är sjuuuuuuukt kär (y)   & nu har jag skickat alla bilder till elvira, det blev lite många, 299st hehe (a) o på tisdag ska vi rida igen :...

Av moa jonasson - 14 januari 2011 21:31


tjena ;)   ja, idag fick jag på på skolan igen ( :D ) & det vart en lyckad dag tror jag väll. fast egentligen skulle gay ha sovit här med icke :(  sen imorgon kommer alex, hah då ska julia få träffa han ;')  just nu sitter jag & cityvilllar...

Av moa jonasson - 13 januari 2011 13:51

HAHAHAHAHAHAHAH jag måste tyvärr säga att det är kul att läsa hennes blogg, men endå, dom är ju söt ? HAHA   ...

Av moa jonasson - 13 januari 2011 11:32


har man tråkigt så har man       kärlek

Presentation


this is my life
my choice,
my rules,
& my own race

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards